Friday, November 15, 2019

                        კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:

                                   დასწრების ფურცელი

შეხვედრების თარიღი: 30.09.2019,      22.10.2019,      12.11.2019.

შეხვედრის დრო:14:00 ;     14:00;    14:00;

შეხვედრის მიზანი: განმავითარებელი შეფასების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
შეხვედრის ორგანიზატორი :ნინო   კალანდარიშვილი.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 5.

N
მასწავლებლის სახელი და გვარი.
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია.
1.
ბელა ქუმარიტოვი
599 85 83 83
2.
ხათუნა მერებაშვილი
599 85 91 18
3.
ხათუნა ჯოხტაბერიძე
599 85 90 43
4.
ზოია ლაცაბიძე
599 85 93 53
5.
ნანა ჯაბიშვილი






         კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
                           სამუშაო შეხვედრების  გეგმა.
                      კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ნინო კალანდარიშვილი.
                            
N
შეხვედრის თარიღი.
შეხვედრის  მიზანი.
შეხვედრის ძირითადი საკითხები.
1.
30.09.2019
როგორ გამოვიყენოთ განმავითარებელი შეფასება სწავლის ხარისხის გასაუმჯობესებლად და მოსწავლეთა განვითარების ხელშესაწყობად.
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები და მათი გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში.
2.
22.10.2019
განმავითარებელი შეფასების პრინციპები.
განმავითარებელი შეფასების ანალიტიკური და კონკრეტულ დავალებებზე მორგებული ანალიტიკური და ჰოლისტური რუბრიკები.
3.
12.11.2019
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები.
ზოგადი ჰოლისტური რუბრიკა.



                              კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
                                           მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი.
შეხვედრის/შეხვედრების თემა: როგორ გამოვიყენოთ განმავითარებელი შეფასება საგაკვეთილო პროცესში.
შეხვედრის/შეხვედრების თარიღი: 
შეხვედრების ორგანიზატორი(ქოუჩი):ნინო კალანდარიშვილი.                                                                                                                                                         
შეხვედრის/შეხ ვედრების მიზანი: შეხვედრაზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება  საგაკვეთილო პროცესში.
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებლის უკუკავშირი

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ბელა ქუმარიტოვი.

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა:1-ძალიან არაეფექტური,10-ძალიან ეფექტური.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?

შეხვედრებზე  გაზიარებული გამოცდილება და შეძენილი ცოდნა დამეხმარა განმავითარებელი შეფასების უკეთ გამოყენებაში.







მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ზოია ლაცაბიძე.

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა:1- ძალიან არაეფექტური,10-ძალიან ეფექტური.


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


რატომ იყო ეს შეხვედრა /შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
შეხვედრაზე მიღებული ინფორმაცია გამომადგა გაკვეთილის მზადებასა და ჩატარებაში, თანამშრომლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ რესურსები რომლებიც დაგვეხმარება სასწავლო პროცესში განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად გამოყენებაში.



მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ხათუნა მერებაშვილი.

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა:1-ძალიან არაეფექტური,10-ძალიან ეფექტური.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?


მასწავლებლის სახელი და გვარი: ხათუნა ჯოხტაბერიძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრების ეფექტურობა :1-ძალიან არაეფექტური



1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?
შეხვედრებზე ვისაუბრეთ, რომ როგორც განმსაზღვრელი შეფასება ასევე განმავითარებელი შეფასებაც ძალიან მნიშვნელოვანია  სასურველი აკადემიური შედეგის მისაღწევად, ერთი მხრივ ეხმარება მოსწავლეებს აკადემიური  მოსწრების გაუმჯობესებაში მეორე მხრივ შესაძლებლობას აძლევს გააუმჯობესონ სასწავლო პროცესი.

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანა ჯაბიშვილი.

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა:1-ძალიან არაეფექტური,10-ძალიან ეფექტური.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის?

შეხვედრებზე დაწვრილებით განვიხილეთ თუ როგორ გამომეყენებინა უკეთ განმავითარებელი შეფასების პრინციპები, განმავითარებელი შეფასების ანალიტიკური და კონკრეტულ დავალებებზე მორგებული ანალიტიკური და ჰოლისტური რუბრიკები,
                კოლეგებთან  სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:

                  შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებელი(ქოუჩი)რეფლექსია.
მასწავლებლის (ქოუჩის):ნინო კალანდარიშვილი.

შეხვედრის/შეხვედრების თარიღი:
შეხვედრის/შეხვედრების თემა: განმავითარებელი შეფასების გამოყენებს საგაკვეთილო პროცესში.

შეხვედრის/შეხვედრების მიზანი: შეხვედრებზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში.


              გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის /შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
შეხვედრა შეეხებოდა  განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში ,თუ რატომაა განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების გამოყენება მნიშვნელოვანი და ეფექტური აკადემიური შედეგის მისაღწევად, ვისაუბრეთ რომ არამარტო განმსაზღვრელი  არამედ განმავითარებელი შეფასების როლი დიდია მოსწავლეთა ჩართულობის მიღწევაში რომელიც მოსწავლეებს ეხმარება ერთი მხრივ ძლიერი და სუსტი მხარეების აღმოჩენაში მეორე მხრივ საგაკვეთილო პროცესი უფრო  საინტერესოა და შესაძლებლობას იძლევა გაიუმჯობესონ სასწავლო პროცესი რომელიც გულისხმობს სხვადასხვა აქტივობით ინფორმაციის შეგროვებას მოსწავლეთა გაგების გაზიარების დონეზე და ამ ინფორმაციის გამოყენებას მათ ხელშესაწყობად. ნებისმიერი აქტივობა შეიძლება იქცეს შეფასების ინსტრუმენტად.
     
როგორ დაგეხმარებათ აღნიშნული შეხვედრაში /შეხვედრებში მონაწილეობა პროფესიულ საქმიანობაში?

                     შეხვედრის მსვლელობისას მასწავლებლებმა ერთმანეთს გავუზიარეთ გამოცდილება  რამაც ცხადყო რომ ,განმავითარებელი შეფასება მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევების ასამაღლებლად და უფრო ეფექტური მოტივირებული საგაკვეთილო პროცესის წარმართვისათვის.
                     გავიზიარე რომ შეხვედრების დაგეგმვისას გავითვალისწინო მასწავლებელთა ინტერესები  და საჭიროებები ,მოვამზადო შესაბამისი რესურსები ,შევიმუშაო მსვლელობის გეგმა, გავითვალისწინო მათთვის მისაღები დრო, შევუთანხმდე მსვლელობის ხანგრძლივობაზე, შევუქმნა სამუშაო გარემო, ჩემი გამოცდილება გავუზიარო კოლეგებს, რომ ჩვენი შეხვედრები იყოს ეფექტური.
                     შეხვედრებზე ვიმსჯელეთ  როგორ გამოვიყენოთ განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები .
                    როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
                   წლებშიც მომდევნო სასწავლო წლებშიც შევუთანხმდები თანამშრომლებს, რომ მათაც შეძლონ შეხვედრების დაგეგმვა, ორგანიზება და ჩატარება რაც ხელს შეუწყობს მასწავლებლების თანამშრომლობის ,კომპეტენციის ამაღლებას, პრობლემების აღმოჩენას და აღმოფხვრას.
                    


კოლეგებთან შეხვედრის ამსახველი ფოტო- მასალა

























No comments:

Post a Comment